Retour

Indien u niet helemaal tevreden bent met uw aankoop kan u het product (GEEN SALES) retourneren. De producten moeten in originele en ongebruikte staat terugkomen. We storten het bedrag binnen de 14 dagen terug op je rekening.

Wat moet je doen:

  • Druk dit retourformulier af en voeg het (ingevuld) bij je pakje. Indien je niet over een printer beschikt, mag dit ook manueel geschreven zijn.**
  • Het pakje moet verstuurd worden naar volgend adres: HYGGE - Mechelsesteenweg 110 - 2018 Antwerpen -België
  • De retour kosten zijn altijd voor rekening van de klant.
  • Zorg er steeds voor dat je een track and trace nummer hebt, zo kan het pakje opgevolgd worden.
  • Het bedrag wordt binnen de 14 dagen terug op je rekening gestort. 

  

*Uw teruggezonden artikel moet binnen de twee weken terug in ons bezit zijn. Indien dit niet het geval is, is er geen terugbetaling mogelijk.
**Zonder dit formulier, kunnen  wij niet achterhalen van wie het pakje komt en kunnen we dus ook geen terugbetaling doen.

 

PICK-UP AT STORE

U ontvangt van ons een mail/bericht dat je bestelling klaar ligt. Vanaf dat moment heb je 2 weken ruilrecht. Orders die langer dan 2 weken bij ons in de winkel klaar liggen voor ophaling, kunnen niet meer geruild worden.

 

RUILRECHT BIJ AANGEKOCHTE GOEDEREN IN DE WINKEL

Bij aankoop van goederen in onze fysieke winkel, heb je eveneens 2 weken ruilrecht***.

Hier heb je 2 opties:

  • Je kiest voor een waardebon/giftcard. Deze waardebon is 1 jaar geldig en kan zowel op onze online shop als in de winkel opgebruikt worden. (Wij hebben een no cash refund policy bij retours aangekocht in de fysieke winkel)
  • Je kan het artikel ruilen in een andere artikel.

 

RUILRECHT ONLINE ORDERS TIJDENS SALES OF PRESALES

Online orders tijdens sales of presales kunnen binnen de week geretourneerd worden en worden vergoed in giftcards.

 

RUIL- EN HERROEPINGSRECHT
Indien artikelen niet passen of niet aan de verwachtingen voldoen, kan je die terug sturen. De teruggezonden artikelen dienen binnen de 2 weken terug in ons bezit te zijn. De 2 weken gelden vanaf de ontvangstdatum bij de klant en de ontvangstdatum bij de verkoper.

De etiketten mogen niet van de kleren afgehaald of gescheurd zijn. 

Als wij merken dat er schade is aan een teruggezonden product of als wij merken dat de kleren vuil zijn of duidelijk gedragen zijn, hebben wij het recht om dit teruggezonden artikel niet te accepteren.

Het volledig bedrag van de geretourneerde producten (niet van de verzendkosten) wordt binnen de 2 weken terug gestort op uw rekening. De retourkosten zijn altijd voor rekening van de klant. Indien er een giftcard gebruikt is voor de betaling, wordt er altijd eerst teruggestort op de gebruikte giftcard.

Uw teruggezonden artikel moet binnen de twee weken terug in ons bezit zijn.

Wij vragen om de artikelen niet zomaar zonder track and trace op te sturen omdat we hier al eerder problemen mee hebben gehad. Zo ben je zeker dat het pakje ook goed terecht komt. Verloren pakjes zijn niet onze verantwoordelijkheid als er geen track and trace nummer voorzien is.

Alle goederen die in de fysieke winkel aangekocht worden, worden enkel omgeruild tegen een tegoedbon

 

RUILRECHT PICK-UP AT STORE

U ontvangt van ons een mail/bericht dat je order klaar ligt. Vanaf dat moment heb je 2 weken ruilrecht. Orders die langer dan 2 weken bij ons in de winkel klaar liggen voor ophaling, kunnen niet meer geruild worden.

Hier heb je 2 opties:

  • Je kiest voor een waardebon/giftcard. Deze waardebon is 1 jaar geldig en kan zowel op onze online shop als in de winkel opgebruikt worden. (Wij hebben een no cash refund policy bij retours aangekocht in de fysieke winkel of pickups at store)
  • Je kan het artikel ruilen in een andere artikel.

 

RUILRECHT ONLINE ORDERS TIJDENS SALES OF PRESALES

Online orders tijdens sales of presales kunnen binnen de week geretourneerd worden en worden vergoed in giftcards.

Indien je recht had op gratis verzending bij sales en er een artikel niet in voorraad is en je daardoor niet meer aan de gratis verzending geraakt, betalen wij het missende artikel terug min de verzendkosten. Bij sales geldt dus steeds: gratis verzending indien alle artikelen leverbaar zijn.

Indien er geretourneerd wordt bij bestellingen aangekocht tijdens koppelverkoop, wordt er bij de terugbetaling rekening gehouden met de aantal stuks dat er uiteindelijk overblijven. 

 

***na deze termijn is het niet meer mogelijk om te ruilen/solden artikelen aangekocht in de winkel kunnen ook niet geruild worden.